Wanneer kiest u voor lokaal adverteren in de krant? 

Kiezen voor het juiste advertentiekanaal kan lastig zijn. Hier is voldoende kennis over de doelgroep voor nodig. Lokaal adverteren kan goed werken als u gericht uw plaatselijke gemeenschap wilt benaderen. Naast dat u huishoudens in een bepaalde regio bereikt, wordt het ook vaak als betrouwbaar en relevant beschouwd door de lezers. Het kan dus zeker een kans zijn voor uw bedrijf! In dit artikel vertellen we u meer over lokaal adverteren in de krant. Lees snel verder om te ontdekken of deze manier van adverteren iets voor uw bedrijf kan zijn.

Ga voor lokaal adverteren in de krant als…
Lokaal adverteren in de krant zorgt voor verbinding met de directe omgeving. Toch is lokaal adverteren ook een kwestie van testen, maar dat geldt eigenlijk voor elke vorm van adverteren. Onderzoek is zeker van belang maar u kunt pas echt zien wat voor effect het heeft zodra u het in de praktijk heeft gebracht. Begin dus met een kleiner budget, evalueer de resultaten en pas uw strategie aan op basis van wat wel of juist niet werkt. Alleen dan kunt u beoordelen of lokaal adverteren in de krant voor uw bedrijf zijn vruchten afwerpt.

Drie kranten in omgeving Rotterdam
BAR Lokale Media is betrokken bij drie lokale kranten in de omgeving Rotterdam. Wij kunnen zelfs uw advertentie opmaken. Ook geven wij het advies om voor de juiste mix van adverteren te gaan. Kies voor een mix tussen online en offline. Online bieden wij aan in de vorm van webbanners of door te adverteren via Facebook. Voor het offline adverteren bieden we verschillende advertentieformaten aan. Deze kunt u laten publiceren in de omgeving Ridderkerk, Barendrecht en Albrandswaard.

Wij adviseren u graag binnen het adverteren
Wij staan voor informeren, inspireren en amuseren. Deze visie is terug te zien in ons werk. Door middel van de juiste mix van kwaliteiten amuseren we dagelijks onze volgers. Daarnaast begrijpen we het belang van lokale betrokkenheid. Door lokaal adverteren in de krant te stimuleren bieden wij bedrijven de kans om direct te communiceren met hun doelgroep in de regio. Het onderstreept onze toewijding aan het versterken van lokale gemeenschappen en het ondersteunen van lokale ondernemingen. Wij vertalen graag uw advertentie naar een persoonlijk verhaal en kiezen voor gerichte communicatie op de juiste plaats en op het juiste moment. Neem contact op met ons via mail of bel ons voor advies of als u vragen heeft.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

BAR Lokale Media gaat graag voor de perfecte mix tussen offline en online adverteren. Deze mix is juist zo belangrijk omdat u dan via meerdere wegen uw doelgroep kunt bereiken. Onze klanten ervaren dat een mix van online en offline bereik vaak ook het maximale rendement biedt. De diensten van BAR Lokale Media stoppen niet bij de berichtgeving in de krant. U kunt ook bij ons terecht voor adverteren door middel van webbanners of via Facebook. Hier ziet u wat de mogelijkheden zijn bij BAR Lokale Media.

Offline of online adverteren?

Als er aan ons gevraagd wordt wat wij adviseren binnen het adverteren komt dit vaak op hetzelfde neer, namelijk: de juiste mix van adverteren. Of u nu kiest voor offline of online adverteren, het kan beide op lokaal niveau. Het belangrijkste is dat u wel voldoende onderzoek heeft gedaan, naar elementen zoals de doelgroep, doelstellingen en de markt waar u zich in bevindt. Vindt u het lastig om deze elementen binnen het adverteren te bepalen? Of mist u nog wat creativiteit? Dan helpt BAR Lokale Media u daar graag bij. Wij kunnen de advertentie zelf helemaal voor u opmaken.

BAR Lokale Media: ons maatwerk brengt u bij uw doelgroep 

De visie van BAR Lokale Media zult u terugzien in ons werk. Wij vinden het belangrijk dat de advertentie zo persoonlijk mogelijk ontworpen wordt. Daarom werken wij alleen op basis van maatwerk. Daarnaast bepaalt uw doelgroep of de keuze voor een krant of juist een advertentie op Facebook meer aanspreekt. Wij ontwerpen voor u de juiste mix! Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden over de diensten van BAR Lokale Media? Neem dan contact met ons op via de mail of bel ons voor advies of bij vragen.

Voorjaars editie lezen?

Klik hier om de nieuwste editie te lezen

ANJA

commerciële vragen

dimitri

commerciële vragen